justtha2ofus

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Söndag 130428

Av Liz - 28 april 2013 08:21

Godmorgon alla fina läsare.

Just nu latar vi oss i soffan där vi båda bäddade ner oss igår och har sovit inatt då lilltrollet skulle envisas med att inte sova. Jag hade just fått honom att slappna av där vid 7 tiden på kvällen , men då han kom på att han hade lugnat ner sig så fick han för sig att han skulle träna på kullerbytor . Jag sa åt honom att han får träna på det imorgon för han nu skulle sova , men han envisade med att det var viktigt , men tillslut fick jag honom att lägga sig ner igen så vi kunde fortsätta läsa boken, men efter en stund igen var det upp och hoppa igen som gällde för honom och så ringer Stina på dörren så det var kört.

Runt 22.00 fick man iaf han att slappna av på soffan med täcke och kudde och en stund senare så sov han och då han äntligen sov och jag kunde slappna av och ha egen tid och se film så känner jag mig trött så jag bäddar också ner mig i soffan. 

Idag hoppas jag på att det blir lättare och tidigare att få han att somna. Det som gör att han har svårt att somna tidigt är det där förbannade ljuset vi har i norrland typ dygnet runt när det är sommartid , ljuset och myggen är nackdelen med norrland på sommaren.


Vi skulle ha farit och badat på Edda idag , men det får vi också skjuta upp då Milian är jätteförkyld . Har då lovat honom att vi kan gå till sandlådan som finns utanför oss så han får gräva lite och får lite frisk luft. 

Ska också sen idag kanske sminka Linn :) 


 


Nu ska vi äta frukost så vi blir lite mer normala :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liz - 1 maj 2013 11:56


Nu har jag hittat en frisyr jag blev helt kär i och min mamma säger alltid "Du är så fint i kort hår" så hon kommer då bli nöjd . Måste bara snacka med min "frisör" om vad hon tycker. Funderar också på att färga det mörktbrunt igen eller om jag ska b...

Av Liz - 1 maj 2013 10:11

Jag har verkligen testat det mesta när det gäller klippning . Något jag är lite feg för är att raka mitt hår , men det är något jag aldrig skulle göra heller.  Här har ni iaf lite av de olika frisyrer jag har haft . Kommentera gärna vilken ni gilla...

Av Liz - 1 maj 2013 09:55


Goddagens! Idag mår man lite bättre igår var jag helt död så det blev inget valborgsfirande för oss då vi båda var så förkylda. TYvärr hade Milian mer energi än vad jag hade , men som tur var så tog han ändå många vilostunder. Jag kände mig som v...

Av Liz - 29 april 2013 10:15


God morgon! Är riktigt trött då Emma kom med sina hundar kvart i 6 så jag fick kliva upp en timma tidigare än vad jag brukade , men jag kunde lägga mig i sängen sen igen men hade svårt att somna om så låg mest och bara slappade och blundade tills v...

Av Liz - 28 april 2013 15:48

har nyss sett pressmötet de hade och de har kommit överns så imorgon blir det dagis för mitt lilltroll. Det känns både skönt och tråkigt då jag ändå lyckas planera in lite roliga saker vi kunde göra tillsammans, men men dagis är viktigare för Milian ...

Presentation


Bor i Skellefteå i en 3:a med min 4åriga son , Milian.
för 9 år sedan fick jag min Adhd-diagnos och för drygt ett år sedan fick jag också veta att jag har drag av Aspberger.
Läs bloggen för att lära känna mig och Milian lite bättre. Undrar ni något är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards