justtha2ofus

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Måndag 130429

Av Liz - 29 april 2013 10:15

God morgon!

Är riktigt trött då Emma kom med sina hundar kvart i 6 så jag fick kliva upp en timma tidigare än vad jag brukade , men jag kunde lägga mig i sängen sen igen men hade svårt att somna om så låg mest och bara slappade och blundade tills väckarn ringde och det var dags att väcka lilltrollet för att bege oss till dagis.

Det var rätt kul att se Milians min då han vaknade och vi hade två hundar hemma hos oss.

'

Efter ha lämnat lillkillen på dagis tog jag hundarna på en promenad runt Anderstorp så nu ligger dom och snarkar ikapp , sötisarna. Kändes riktigt skönt att gå hundpromenader igen.


 

Här har ni sötisarna som jag från idag kommer vara dagmatte till.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liz - 1 maj 2013 11:56


Nu har jag hittat en frisyr jag blev helt kär i och min mamma säger alltid "Du är så fint i kort hår" så hon kommer då bli nöjd . Måste bara snacka med min "frisör" om vad hon tycker. Funderar också på att färga det mörktbrunt igen eller om jag ska b...

Av Liz - 1 maj 2013 10:11

Jag har verkligen testat det mesta när det gäller klippning . Något jag är lite feg för är att raka mitt hår , men det är något jag aldrig skulle göra heller.  Här har ni iaf lite av de olika frisyrer jag har haft . Kommentera gärna vilken ni gilla...

Av Liz - 1 maj 2013 09:55


Goddagens! Idag mår man lite bättre igår var jag helt död så det blev inget valborgsfirande för oss då vi båda var så förkylda. TYvärr hade Milian mer energi än vad jag hade , men som tur var så tog han ändå många vilostunder. Jag kände mig som v...

Av Liz - 28 april 2013 15:48

har nyss sett pressmötet de hade och de har kommit överns så imorgon blir det dagis för mitt lilltroll. Det känns både skönt och tråkigt då jag ändå lyckas planera in lite roliga saker vi kunde göra tillsammans, men men dagis är viktigare för Milian ...

Av Liz - 28 april 2013 11:42

Ni som följde min gamla blogg vet att Anna hon som har shapethefuckupbloggen skrev ett matschema åt mig så jag kunde gå upp i vikt och ni minns då också på en vecka var det redan stor förändring när jag mätte mig.  Då jag nu har mått så dåligt som ...

Presentation


Bor i Skellefteå i en 3:a med min 4åriga son , Milian.
för 9 år sedan fick jag min Adhd-diagnos och för drygt ett år sedan fick jag också veta att jag har drag av Aspberger.
Läs bloggen för att lära känna mig och Milian lite bättre. Undrar ni något är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards