justtha2ofus

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Liz - 1 maj 2013 11:56

Nu har jag hittat en frisyr jag blev helt kär i och min mamma säger alltid "Du är så fint i kort hår" så hon kommer då bli nöjd . Måste bara snacka med min "frisör" om vad hon tycker. Funderar också på att färga det mörktbrunt igen eller om jag ska behålla den färgen jag har nu och kanske göra röda slingor i det eller blonda för att få lite mer liv i det vad tycker ni? Kom igen var inte fega med er åsikt.


 

Av Liz - 1 maj 2013 10:11

Jag har verkligen testat det mesta när det gäller klippning . Något jag är lite feg för är att raka mitt hår , men det är något jag aldrig skulle göra heller.

 Här har ni iaf lite av de olika frisyrer jag har haft . Kommentera gärna vilken ni gillade bäst:)


Hösten 2007


 

Sommaren 2007


 

2010 vintern


 

  sommaren 2011

 

Våren 2012


 

2013 januari


 

November 2012




Av Liz - 1 maj 2013 09:55

Goddagens!

Idag mår man lite bättre igår var jag helt död så det blev inget valborgsfirande för oss då vi båda var så förkylda. TYvärr hade Milian mer energi än vad jag hade , men som tur var så tog han ändå många vilostunder.

Jag kände mig som världens sämsta mamma igår då han ropade på mig och jag sa " Ja jag kommer på en stund orkar inte just nu" för jag hade verkligen ingen energi den enda gång jag klev upp var då jag gav Milian mat och när jag gick på toa annars var soffan min vän igår. Tur iaf att jag har mer energi och mår lite bättre idag så jag kan vara den grymma mamma jag är :P


Just nu sitter vi på balkongen eller jag sitter Milian springer omkring och jagar sina bubblor som han blåser . Han är helt galen i såpbubblor och det är tur man kan göra egna av vatten och såpa annars hade det blivit dyrt för mig *skratt*

Jag sitter iaf och försöker få lite färg i ansiktet och njuter av mitt kaffe. Hade det bara inte blåst hade det varit toppen väder ute idag.


 


Får se om man ska grilla ikväll , funderar på att grilla kyckling håller iaf på och tina kycklingen och gjort en marinad som jag sen ska lägga kycklingen i .



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor i Skellefteå i en 3:a med min 4åriga son , Milian.
för 9 år sedan fick jag min Adhd-diagnos och för drygt ett år sedan fick jag också veta att jag har drag av Aspberger.
Läs bloggen för att lära känna mig och Milian lite bättre. Undrar ni något är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards